查看更多

音乐可乐

Our Canon in D - Aaron Angello

Our Canon in D - Aaron Angello

歌词:


I wrote a song for you

我为你写了一首歌

I don't know if you'll listen to

我不知道你是否会去听

But if you do

但即使你听了

I don't think you

我也不认为

Will understand the poetry

你能理解它的深意

Don't think I'll let you go

不要认为我会轻易得让你离去

So easily, girl you don't know

女孩你不会知道

The depths to which

我的内心深处

I understand

我理解的

Just how much you were meant for me

你对我是多么重要

I had a dream last night

昨天晚上我做了一个梦

That we somehow had made it right

不知为何我们终于相守

And everything

然后所有的一切

Was new and green

都充满了生机

And we could dance eternally

我们可以永远跳着舞

But then the sun came out

但接着太阳出来了

And I woke up to face the doubt

我醒来后面对的是怀疑

That you and I

我们

Would ever see

早晚会明白

Each other as we used to be

我们中的每一个都像我们曾经那样

Can't understand

无法解释

How the feeling that we know we had

这是什么样的感觉

Could just be abandoned

只是明白我们已互相放弃

Be tossed into the wind

种种过往随风而逝地

So easily

如此容易

It cannot be

这不是我想要的

You know it meant too much

你知道那意味着太多太多

When in the end

当最终

After everything is said and done

一切都已结束

See, we chose to spend

明白,我们选择的是

An eternity without

一种永远

A melody

没有悦耳的旋律

A symphony

没有美妙的交响曲

A life without our Canon in D

没有D大调卡农的生活

I've heard a story told

我曾经听说过一个故事

About a staircase made of gold

故事中有一个黄金打造的梯子

That winds its way

它蜿蜒而上

Up through the clouds

直入云霄

And stops at Heaven's door

通往那天堂之门

And if some day I stand

如果有一天我站在

Before that door without your hand

这道门前没有你的手

Wrapped up in mine

与我相牵

I'll sit right down

我会坐下来等待

And wait forever more

比永远更遥远

Can't understand

无法解释

How the feeling that we know we had

这是怎样的感觉

Could just be abandoned

只是明白我们已互相放弃

Be tossed into the wind

种种过往随风而逝地

So easily

如此容易

It cannot be

这不是我想要的

You know it meant too much

你知道那意味着太多太多

When in the end

当最终

After everything is said and done

一切都已结束

See, we chose to spend

明白,我们选择的是

An eternity without

一种永远

A melody

没有悦耳的旋律

A symphony

没有美妙的交响曲

A life without our Canon in D

没有D大调卡农的生活

See

看吧

The sun is sinking low

夕阳西下

It's time for me to go

我该走了

And try

去尝试

To just get by

做一个过客

Bye

再见吧

Bye

再见了

评论(2)
热度(22)
©音乐可乐 | Powered by LOFTER